Business i Hallangspollen

I veldig lang tid har jeg hatt lyst på en Ipad, 20170714_17440720170714_174402men så har pappa har sagt nei. Han syns det er dumt å betale masse penger for en Ipad, når vi kan kjøpe et like bra Android nettbrett for tusen kroner mindre. Men i går var jeg og titta på Finn.no, og da så jeg en Ipad som kosta 1500kroner!!

Det er ikke såå mye penger, men allikevel mer enn det jeg har. Derfor kom jeg på en plan for å få litt mer penger, nemlig å selge kaffe og cookies på stranda. Så i dag har jeg og mormor lagd cookies med sjokoladebiter, som jeg solgte når vi var på stranda.

Der traff jeg både bestemor, tante Sonja og tante Eva, og de kjøpte for 100kr. Egentlig kosta det ikke så mye, men jeg fikk resten i tips!! Det var også noen andre som kjøpte, og til sammen tjente jeg 210kr. Så nå er jeg kommet litt på vei til Ipaden 🙂

Leave a Reply

