St.Hans, Djurs Sommerland og banding!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal starte med, men jeg har hatt det veldig gøy i Danmark så langt. Vi har funnet på noe her eneste dag og jeg har ikke kjeda meg et sekund. Jeg har savna mamma, Melis og pappa noen ganger når jeg har lagt meg, men da har jeg ringt hjem og skypet. Så det har gått bra.

På fredag hadde noen laget et stort bål på stranda, og midt oppå bålet hadde de satt en heksedukke. Det var litt skummelt når ansiktet til heksa brant… Men det gikk fint, for jeg og Oda fått et veldig søtt kosedyr hver som vi kunne trøste oss med!!

På lørdag var det fint vær og vi var ute hele dagen. Jeg og Oda spilte badminton mot Heidi og Trine. Vi bada på fredag og, men da regne det. Så det var litt bedre å komme opp av vannet denne dagen. Det er en helt fantastisk strand her ved sommerhuset. Veldig fin sand og så blir det ikke brådypt! På kvelden lagde vi sjokoladespinnere 🙂

IMG_2569
Meg, Oda og maskoten

På søndag var vi Djurs Sommarland. Det er akkurat som Tusenfryd, med masse forskjellige ting man kan kjøre. Det passa veldig bra at jeg og Oda var der sammen, for vi er like glade i akkurat de samme tingene. IMG_2614

Jeg syns det bildet her var veldig kult. Jeg og Torbjørn har forskjellige form på brillene, men de har samme farge og så syns jeg det er bra at ikke jeg er den eneste med briller 🙂

I dag skal vi til Århus. Kanskje jeg legger ut noen bilder derfra når vi kommer hjem.

(Det er pappa som har lagt ut dette innlegget, for jeg har ikke Internett på mobilen)

Leave a Reply

