Sommerferie og tur til Danmark

På torsdag dro jeg sammen med Oda,20170622_181436 som er tremenningen min, til Danmark. Vi reiste med båt til Danmark, og så kjørte vi bil til sommerhuset til besteforeldrene til Oda, som er i Ebeltoft.

 

 

Det er første gangen jeg skal være så lenge borte fra mamma, pappa og Noah (og Melis), og det gruer jeg meg litt til…. men familien til Oda er veldig snill, Så det går fint.

Jeg skal prøve å ta bilder og skrive litt på bloggen om hva vi gjør. Oda har også et program man kan lage kule videoer med, så kanskje vi legger ut noe på YouTube også 😚😎.

Leave a Reply

