Gratulerer med dagen mamma!

I dag har verdens beste mamma bursdag!!

20150724_133600 (2)Jeg får ikke lov til å skrive hvor gammel hun blir, men hun ser uansett veldig stilig ut.

I dag har hun fått gave på senga, sammen med boller og kaffe. Jeg ga mamma et kort som jeg har lagd selv, mens pappa ga henne en jakke, kino og restauranttur.

Jeg skal til Tv2 studioet snart og til bestemor og bestefar etterpå, så jeg får ikke feira dagen så mye, men kanskje vi kan ta det igjen på søndag!

Jeg er veldig glad i deg mamma!

 

 

Leave a Reply

