Takk Trøndelag!

God påskeaften!17974616_1890276337928775_1783732789_n

Idag var siste hele dagen i Trøndelag før vi skal hjemover til Nittedal. Vi har vært på den siste skituren for i år, for når vi kommer hjem er det vår! Vi har vært på Vulusjøen ca 1 t fra der mormor bor. Der har tanta og onkelen til mamma hytte. Mamma var på den hytta i alle ferier i barndommen sin. Men da var den veldig mye mindre. Onkel Agner har bygd en hel ny del. Det er veldig fint på Vulusjøen.

Jeg, Noah og mamma bygde hopp. Gøy! Noen  gikk skitur men jeg var igjen på hytta. For som dere sikkert har skjønt, er jeg ikke veldig glad i turer 😆 Vi grilla og spiste godterier. Kusina til mamma fletta håret mitt, ble det ikke fint!

Takk for en kjempefin påske, Trøndelag! Nå skal jeg hjem til pappa. Savner han!

Sees snart folkens!

Leave a Reply

