Kabinbanan til Åreskutan

Idag tok vi kabinbanan i Åre oppover fjellet! Det var skikkelig skummelt!17858345_1888475424775533_117075634_o

Når vi dro oppover var det 80 personer med slalomski og 1 hund (Melis) med. Stappfullt! Når vi dro ned var det bare oss og 4 andre. Da fikk vi sett litt bedre og tatt noen bilder. Fra vi gikk av kabinbanan var det 1 km å gå til toppen av Åreskutan som er 1420 moh!!

17916339_1888474764775599_295976979_o

 

Jeg var litt sur når vi begymte å gå, for jeg liker ikke å bli sliten. Men så sa mamma at jeg måtte skjerpe meg og da gjorde jeg det. På toppen var det skikkelig fin utsikt. Og en kafé! Vi kjøpte vafler, skillingsboller, sjokoladekake og kakao.

Neste gang skal jeg også ha med meg ski og kjøre ned alle bakkene. Juhuu!

I morgen skal vi besøke morfar på hytta hans i Skorovass.

This slideshow requires JavaScript.

 

Sees snart, bloggen

 

One thought on “Kabinbanan til Åreskutan

Leave a Reply

