Påskeferie på Inderøya

Nå har jeg kommet til Inderøya på påskeferie. Her bor familien til mamma’n min. Her er det 17858357_1887154611574281_195782515_o.jpgveldig fint.

På bildet ser dere meg på brua over  Straumen på vei fra tanta mi Åsne til mormora mi som jeg bor hos.

På videoen ser dere hvor gøy Melis syns det var med tang!

Igår var jeg på besøk til Jenny og Sara som er venninnene mine. Det var veldig koselig!

Idag skal vi til Åre. Der har onkelen min kjøpt seg leilighet. Vi skal kjøre slalåm. Det skal dere få se bilder av i neste blogginnlegg!

Sees snart

Leave a Reply

