Gratulerer med dagen tante Hanne!

På søndag var jeg i bursdag til tanta mi som heter Hanne. Det var en perfekt bursdag for meg,20170326_160608.jpg
selv om det var en voksen som hadde bursdag.

Kusinene mine Kajsa og Lucy hadde sånne ballonger man kan lage ballongdyr 20170326_164445.jpgog leker av, og de viste meg hvordan jeg kunne lage hund og sverd. Det var skikkelig sommervær og vi spiste grillmat til middag og kaker etterpå.

Tanta mi fikk en kake med et lys som spilte bursdagssangen. Hun er forresten skikkelig flink til å tegne, og hun lever av å tegne! Du kan se på noen av tegningene hennes på lovedales.no .

 

20170326_1411290.jpg

 

 

 

 

Her ser du et bilde av mamma også, jeg tror hun syns hun ser litt ut som en fotomodell akkurat her, haha!

Leave a Reply

