Mine favoritt-apper på mobilen

Mine favoritt-apper på mobilen min er

  1. Risky Road – Det er spill der du kjører bortover med et egg på lastplanet og må passe at egget ikke detter ut. Det er litt vanskelig å si hvorfor jeg liker det, men jeg bare gjøre det.
  2. Rolling Sky – Det er et spill der du holder på en ball og skal prøve å unngå å bli truffet skarpe og tjukke ting. Det er mange baner, og hvis man har 100% har man klart hele banen.
  3. Color Switch – Det er et spill der man kan velge forskjellige Game Mode, eller baner. Hvis man klarer alle banene, får man nye baner man kan prøve seg på. Mine favorittbaner heter Valentines Day og Tower.
  4. Pokemon Go – Det har sikkert alle hørt om, men det er et spill der man går rundt på forskjellige steder og prøver å fange noe som heter Pokemon.
  5. Boo! – Det er en app som er akkurat som Snapchat, men den er for yngre barn.

 

Leave a Reply

