Strabisme

Jeg har et øyeproblem som heter Strabisme. Det har jeg hatt i snart to år. Det gjø20160819_2108001r at øyet blir dratt i en annen retning som den ikke skal og det gjør så jeg blir sliten, får vondt i hodet og klarer ikke å lese og skrive like bra som vanlig. Jeg får fine briller, men det er slitsomt å ha dem på konstant. Jeg går hos en lege som heter ortopist og det hater jeg!!!! Før så dro jeg opp til ett sykehus som heter Elverum og det tar ca 2 timer å kjøre fra Nittedal som jeg bor i, men nå har jeg endelig flytta sykehus til Ullevål!! Jeg har også hatt to botoxoperasjoner på Elverum sykehus. Dette hjalp ikke noe. I en lang periode så brukte jeg en lapp på øye. Den eneste behandlinga som jeg har nå er Atropin som er øyedråper og det gjør jeg hver andre uke, og sterke briller! Håper en eller annen gang at det blir bedre.

Leave a Reply

